Translate

divendres, 4 de maig del 2012

La Srta. Volacors / Tinc una missió / 1/2


Blau, verd, vermell, groc, cian, magenta. Colors, freqüències, radiacions, un pessigolleig que em projecta a través de l’espectre infinit d’un univers de pampallugues. Sento el pes i la intensitat i m’hi llenço. Zzzzzzup Zzzzzzup Zzzzzzup... Ja hi sóc, adherida a la membrana dels records. Respiro. Amunt, avall, amunt, avall. La bossa contenidor s’eixampla i els retalls m’l·luminen el revers de la pell. Blau, verd, vermell, groc, cian, magenta. Zzzzzzup Zzzzzzup Zzzzzzup... Sóc una gran bossa buida i un cap d’agulla que busca i rebusca entre els dipòsits de records els que encara brillen, els de l’altra vida. Energia, matèria primera, font. En aquest món gris, sota aquesta boirina que llisca i llisca, tinc una missió.

Zzzzzzup Zzzzzzup Zzzzzzup... La nit avança, els homes dormen, les dones dormen, i somien. La nit obre la boca i els pren els somnis amb la seva llengua tova i negra de quitrà. I jo destrio les engrunes de colors que els bateguen encara a la memòria i me n’omplo la bossa dels budells per dipositar-los poc després als grans contenidors de vora la tanca de ferro. Giro just a tocar de la línia d’espines i torno a emprendre el vol, torno a la feina, un cop i un altre mentre dura la nit, fins que a trenc d’alba, quan les ombres s’aprimen i la negror s’entrevira de gris, caic esgotada i buida. Sóc la senyoreta Volacors, vestida de rosa de dalt a baix, amb els ulls embenats i el trident a la mà dreta, mascaró de proa d’un exèrcit que avança i avança cap a la fi.      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada